torsdag den 14. november 2019

Åhhh.... nyt projekt!

Jeg viste det seneste design fra Sidsel Høivik til Randi...
Og blev overhalet inden om!

Vil du strikke den til mig, spurgte hun med julelys i øjnene.

JA, det vil jeg gerne.

Roser i Setesdal.
En klassisk kofte med så mange smukke finesser.

Opskrift og kit blev bestilt hos Sidsel Høivik

Bundfarverne er norsk pelsuld/sort og lammeuld/beige.

Roserne er hæklede! og syet på.

Jeg er så spændt på at strikke den...
Det var en god oplevelse at strikke Åsemors kofte af Sidsel Høivik sidste år.
Jeg glæder mig til at lave alle de fine detaljer i monteringen.


Jeg måtte bare igang!

Starter med et ærme for at tjekke strikkefasthed og om den passer!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk. Jeg ville også blive glad, hvis jeg var Randi :-) - og den har du jo så let som ingenting færdig i næste uge, hvis jeg kender dig ret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig. Det er en fin kofte. En klassiker med et twist.
      Og Randi glæder sig til den er færdig...
      Om en uges tid.. tø hø... Det tager nok lige lidt længere tid, - med alle de monteringsfinesser!

      Slet