torsdag den 23. april 2020

Citronen og gærdesmutten

Jeg har rigtigt fået gang i mit broderilager!

De pakker fra Fru Zippe har ligget i flere år...

Næste projekt blev Citronskiven...


Den var hurtigt syet.



Sjovt at se, hvordan farverne spiller sammen.

Og hvad det betyder, at der kommer en skal omkring

Den mørke baggrund får virkelig farverne til at lyse op...

Den skal syes på en lomme på en taske en gang...

Så blev det tid for gærdesmutten.

Den lille vimse gæst på foderpladsen.

Den ser så optimistisk ud med den opstopperhale.

Det var udfordrende at se og sy de brune nuancer.

Farverne ligger meget tæt op ad hinanden.

Men det lykkedes...

Nu er den færdig og presset.

Venter på selskab af rødhals og solsort.
De er bestilt...
Jeg afventer en sms om, at de er i butikken.

Imens har jeg kastet mig over "tekst syning" af  fra Ønskefeen.
Jeg har også meldt mig til online undervisning i Petit Point.



2 kommentarer:

  1. Du er da virkelig gået i broderimode - har du helt glemt at strikke? ;-)
    Her nydes sommervejret i stor stil - det er flot af en april at være!

    SvarSlet
    Svar
    1. Totalt broderi besat! Min koncentration er udfordret og broderiet kræver kun koncentration om små partier.
      Her er også skønt vejr. Var på tur med mor i går. Det var dejligt at komme lidt ud.
      I dag har jeg krattet flisefuger😇
      April overrasker igen! 🌞

      Slet