tirsdag den 21. april 2020

E og K og L... og en musvit.

Det E...

3 tråde til franske knuder.
Og mange af dem...
Ikke min favorit.

De blev meget dominerende efter min mening.

Næste bogstav var K

Mille Fleur sting og franske knuder.
Men denne gang syede jeg med 2 tråde!

Det tiltaler mig!
Jeg kan godt lide letheden i de sting.

Det sidste bogstav  skulle være leg med det lærte.

Uha.. så skulle man selv tænke!

Mit L blev en blanding af sting og farver.

Så blev jeg færdig med at brodere på Kærligheden.

Det har været rigtigt sjovt, udfordrende og inspirerende.

Jeg har ikke besluttet hvad jeg vil bruge det til...
Det er flere på Instagram, som har syet nogle flotte projektposeser med deres motiv på...

Jeg lader de ligge indtil den rette ide dukker op.

Og så har jeg syet på Musvitten...

Man bliver helt bidt af at se motivet dukke frem...




Liiige en trekant mere...


Færdig og pænt presset.


Jeg er dybt imponeret af Pelse Asboes evner til at sætte farver sammen, så spillet i musvittens fjerdragt kommer til sin ret.

Jeg vil sætte den i glas og ramme i et passepartout, som man ser på pakken.

Der er overraskende meget garn tilbage!

Der er til et andet projekt en gang....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar