mandag den 7. september 2020

Setesdal til Norge...


I de allervarmeste dag i august holdt jeg mig inden døre; i skygge og med blæseren tændt!

Tiden blev brugt på at strikke en trøje til min forbindelse i Norge.
Hun ville så gerne have en ny genser.
Denne gang en Setesdal i merino i en gyldenbrun farve.

Jeg havde heldigvis den grønne genser at måle efter!

Med lusemønster går der ret hurtigt...
Man skal liiige have en omgang mere..


Mon ikke den er ved at nå halsudskæring og den høje krave...?


Modtager er lidt mindre en mig..

Meen jeg tror, den kommer til at passe.


Der strikkes rib i en evighed til kraven!


Ok.. Der lukkes af og hæftes ender.


Færdigt arbejde.


Med en diskret antydning af nakken!


Pakken med trøjer blev sendt som maxibrev..

En uges tid senere fik jeg mail og tak fra en glad modtager.


Hun havde også overtaget "Søster Astrid", som jeg ikke fik brugt.

Jeg fik penge til nyt garn og hun kan holde varmen...
nu med to nye gensere og en god gammel repareret og elsket genser.💖

Ren win win 😊

PS Kom lige med trøjen.. før der slidt hul igennem! 😉

Ingen kommentarer:

Send en kommentar