fredag den 16. oktober 2020

Tiden går og jeg går med...


Dagene bliver fyldt med blandede gøremål..

Som gåture i byen...

Sådan en stille kold oktoberdag med sjældne spejlinger i åen.


Jeg har fulgt med i renoveringen af Bomhuset.


De har gjort et godt stykke arbejde

Nu kan vi da være bekendt at vise det frem.


Det var virkeligt sølle at se på, da de gik i gang.


Med ny bolig medfølger indretningsplaner..


Jeg synes det er sjovt at tegne op... 
klippe ud.. 
og flytte rundt.

Indrette stuen..


Jeg kunne godt tænke mig et gulvtæppe med farve..
Møblerne er jo sorte/grå og lyst træ.
Det er lidt fersk!

Sådan noget i retning af...
Vi skal en tur i IKEA og kigge..
Og måske i Ilva og ...


I gangen skal min gamle kommode stå.
Gerne med et havbillede over...

Jeg er vild med Mikkel Jezequels fotos.
De har været på ønskesedlen i flere år!


Soveværelset bliver til krea- og kontor-rum.

Planer ... Planer..
De kan ændres!
Nu flytter jeg med det, jeg har.

Når jeg er rigtigt etableret og kan se, hvor der kan skabes noget bedre, kan jeg jo flytte rundt igen eller købe nyt...


Strikketøjet er havnet i kurven...
Mens broderiet er kommet op igen.

De online kurser er altså geniale.
Man kan arbejde med stingene, når hjernen er klar!
Og se/gense videoerne, når det passer.

De riffelsting voldte mig kvaler. 
Jeg måtte se videoen flere gange.
Fandt ikke en syrytme, gjorde bare som anvist!

Men det endte heldigvis godt!


Første syprøve firkant færdig!

Jeg er godt tilfreds med, at jeg valgte nogle lysere farver, nu kan jeg bedre se stingene.
Det er jo min mini-opslags-broderi-nålepude.
Altså, når den er færdig!


Jeg har fået syet prikken over Spire kraft.

Den er jeg ikke tilfreds med.. men den bliver ikke lavet om!
Den er blevet for knudret/tyk.

Men det er jo også en syprøve!

Jeg kan ikke rigtigt komme videre med næste opgave.


Der ligger også andre forpligtelser og venter.

Mor har fået langt større behov for hjælp.
Der er tilknyttet mere hjemmehælp nu.
Mor kan ikke selv overskue ret meget.
Oven i alt det, er det ene høreapparat i udu.
Det skal jeg have sendt til reparation..


Og ind i mellem skal jeg vise min lejlighed frem for evt ny lejer...


Min hjerne har det fint med små firkanter lige for tiden!
Og faktorerne orden bestemmer jeg jo...
Kom til orde bliver syet, når lysten vender tilbage🤩

Jeg er heldigvis velsignet med et godt netværk.
Sådan en kaffesnak er guld værd midt i al turbulensen 💖








2 kommentarer:

  1. Du har sandelig nok at se til - hvornår skal du flytte?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der sker noget hele tiden!
      Overtager lejligheden 1.12. Så det bliver en travl julestart!

      Slet