lørdag den 10. oktober 2020

Ønskebolig!!!

YES!

Jeg har jo søgt om en anden lejlighed, selv om jeg har været så glad for, at jeg fik den nuværende, da huset blev solgt.

Men den indvendige trappe er upraktisk, jeg savner egen vaskesøjle og en lukket altan.


Nu har jeg skrevet under på lejekontrakt til 4 værelses på Skovgårdsvej.


Ønskebolig.

Reelle rum.
Lyse og indbydende.
Parketgulve.

Der er en dejlig lukket altan.
Der er lækkert køkken med HTH.
Badeværelsesmøbel med håndvask i.
Vaskesøjle med vask og tumbler.



Udvendig trappegang og elevator.



For enden af svalegangen, så kun indgang og badeværelses vindues vender ud til svalegangen.

Køkken og soveværelsesvinduer er uden for gelænderet...

Jeg var henne og se lejligheden i går.
Jeg glæder mig til at flytte!





8 kommentarer:

  1. Så fantastisk. Og en placering for enden af svalegangen giver et ekstra plus.
    Der er sket så meget godt efter renoveringen af Skovgårdsvej, det er noget helt andet, så anderledes. Det bliver så godt for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak😊 Det simpelthen bare det bedste.. Og Skovgården er blevet så flot efter totalrenovering.

      Slet
  2. Det er så godt for dig, du har bare fortjent en lækker bolig. Jeg kunne slet ikke genkende Skovgården, så mange år siden jeg har været der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak 💞 Jeg glæder mig til at flytte!
      Den nye del af Skovgården er fin og nutidig!

      Slet
  3. Tillykke med ønskeboligen! Det er dejligt for dig - hvor højt oppe skal du bo?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak❤️ Jeg er så glad. Jeg skal bo på 2. sal. Passende til trappetræning og dejligt med elevator😉

      Slet
  4. rigtig meget til lykke Anne, det bliver dejligt for dig
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for hilsnen fra Island ❤️ Det er så godt, at jeg allerede kan komme derud🤩

      Slet