onsdag den 9. juni 2021

Fra mig til mig!


Jeg har længe ønsket mig en LILLE flaske til at have i den LILLE taske til brug på museer o.l.
Jeg bliver så ør i hovedet og får behov for en tår vand undervejs.

Jeg kan ikke huske, hvordan jeg fandt dem
Men fik googlet mig frem til, at Garncafe Madsine i Aalborg havde dem i webshoppen

Bestilt og modtaget 😀


De er lige til dametasken.

Små og slanke OG uden den skulder, der gør rengøring besværlig.


Se dem lige ved siden af den lille vandflaske!

120ml og 180ml!
De er tænkt til at have noget koldt kakao eller juice... eller vand i.
Helst noget sukkerstof til hjernen!!!


Og der følger noget af en brugsanvisning med 😵


Nå ... ØV...
Af gammel vane puttede jeg flasken i yderlommen på rygsækken.

Det er flasken alt for lille og slank til...
Og så faldt den ud!

Altså, den bliver lagt ned i tasken under lynlåsen fremover!


Jeg kom forbi Bog og Ide på min bytur..
Og opdagede, at der var da en bog, jeg havde overvejet.. og glemt igen.


Bare titlen!
Passer jo præcist til egnen.

Nu kom den med hjem.
Der er flere gode modeller i. 
Både som vest/bluse og som trøje/cardigan.

Den skal nærlæses.... 



2 kommentarer:

  1. Godt med små flasker - især hvis de kunne finde ud af at forblive indenbords!
    Du skal nok huske at tage den ud af tasken, når du engang skal ud at flyve igen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den fungerer fint. Er testet på museumsbesøg i dag. Lille taske/lille flaske.
      Når vi igen kan komme på vingerne lægges den i kufferten! Plastflaske og indkøb efter Security, som nok er lige så røtgenfast og principfast som før lock down!!

      Slet