tirsdag den 10. august 2021

Friday Tee færdig 😃


Det sidste ærme blev strikket..

Og sammenlignet med det første...


Der hæftes ender.
Og fjernes markører


Og så er trøjen klar til brug.


Den sidder godt. 
Falder fint til i ærmegabet.


God længde


Fakta:
Garn 8,5 ngl Drops Baby Merino
ca 70 g Isager Alpaca 2
P 2,5 og 3 Addi Novel.

Design: 
Friday Tee af PetiteKnit


Den er jeg rigtig godt tilfreds med 😍

Så blød, at den kan bruges uden noget under 🤍💙

Jeg kunne godt hitte på at strikke en mere.....

4 kommentarer:

  1. Very nice work with soft wool, must be nice to wear.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Catherine 😃 It is soft og cozy to wear 😍

      Slet
  2. Den er flot, så den kan jeg godt forstå, at du er tilfreds med. Jeg er vild med Drops' Baby Merino og har foreløbig strikket to sweaters til John og to til hhv. Søren og mig selv i det garn. Plus, at jeg har farvet en masse i indigo, som jeg endnu ikke har brugt.
    Hvor var det mønstret var fra? Du har sikkert skrevet det, men det er nemmere at spørge her ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er første gang jeg har strikket med det! Det er ikke sidste gang 😉
      Det er da noget arbejde med herretrøjer i det garn. Mønsterstrik eller?
      Trøjen er PetiteKnits Friday tee. Men mine tilpasninger!

      Slet