mandag den 23. august 2021

Patchwork planer..


Et kommende projekt er nu et/flere tæpper til mine vægge.
Lydmiljøet betyder bare så meget.

Inspiration kan hentes mange steder.
Også i korsstingsmønstre.

Jeg faldt for det bargello-inspirerede


Excel igen igen!

Et tæppe på omkring 159 cm bred x 119 cm høj
I monokrom; hvidt til mørk grå...

Det tror jeg vil give en lysere og mere rolig baggrund bag spisebordet.

Der er talt og regnet og ganget...
Beregnet stofforbrug.

TV tæppet var jo bare en test!


Og henne ved bagvæggen to mindre tæpper på ca. 65 cm bred og 80 cm høj.
Der må gerne komme lidt spræl på farverne.



Jeg har en del stof fra Gitte.

Næste runde er, at se hvad jeg reelt skal ud og købe.

Der er jo snart Patchworktræf 😉

2 kommentarer:

  1. God fornøjelse :-)
    Man må aldrig gå ned på planer, og det ser det da heller ikke ud til, at du gør!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak 😉 Alt for mange planer! Det er sørme svært at holde ideerne nede... 🙈

      Slet