tirsdag den 31. august 2021

Søndags hygge... tirsdags arbejde...


Søndag slappede jeg af...

Dvs. jeg fik sat 2 broderier i rammer...
Det var faktisk hårdt arbejde!
Det er i hver fald noget præcisions udmålings pullerværk!

Jeg har hele tiden tænkt at broderierne skulle ind bag sort passpartout.
Men så forsvandt broderiet da helt!
Ommer.



Heldigvis er der et kraftigt stykke karton i rammen. endda med et pænt udskåret hul..
Det passer bare ikke til de mål jeg skal bruge.
Så frem med lineal, blyant, kniv...
Og lim til at holde broderiet på plads..

Det gik..
Jeg er faktisk godt tilfreds med resultatet..


Det er sjovt at se, hvad foto vinkel betyder for, "hvor billedet hænger"!

Det er Citron og Explode fra fru Zippe


Oven på de kreative anstrengelser syntes jeg, at en øl var fortjent!
Eller ... det blev kun til 3/4 øl 😵



I dag kom jeg i gang og fik de sidste 4 broderier indrammet 😇
Fuglene er også fra Fru Zippe

Igen nogle uregelmæssige mål 🤔
Måle.. tegne.. skære...

Linjerne er ikke helt perfekte.




Men det er der nok ingen, der ser i dæmpet lys i gangen....

Nu ser her jo ligefrem beboet ud!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar