torsdag den 30. september 2021

Grått i Setesdal færdig og leveret...


Sikke en forskel på før montering og efter....


Det store arbejde er lige prikken over i'et 🤩

Den fine kant med kædesting i opsamlingsmaskerne på halsudskæringen.


Farverne i sidesømmene.


Kanterne med kædemasker og boblemasker.

Blomsterne i stjernerækken


Tilpasninger:

Jeg brugte jo det første ærme som strikkeprøve.

Derefter blev mønstrene strikket med forskellig pinde tykkelse.
Ærmerne startede som XS og jeg tog ud til S.

Og lusestykket på ærmerne på p 3,25 mens det blev til p 3 på kroppen.


Halsudskæringen blev gjort dybere...


Jeg beregnede maske antal ud fra strikkefastheden til kroppen.
For det skulle blive til A facon.

Nu har jeg målt trøjen op så jeg kan kigge efter...

hvis der kommer flere strikke ønsker...😉

Garn og mønster er købt i Sidsel Høiviks Web shop 
Garnet er Hifa; Sølje og Vilje. 


Jeg målte også Roser i Setesdal op, nu jeg havde den liggende.


Gina blev klædt på....


Bagsiden af medaljen...


Jeg glemte da helt den sidste detalje...

Blomsten i nakken!


Og den passer lige præcis!

Ud og se i spejlet....


Et glad smil fra en glad modtager 😄

6 kommentarer:

  1. Den kan jeg godt forstå, hun blev glad for. Det er altid af højeste kvalitet, når det kommer fra din hånd :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo en fornøjelse at strikke for en der sætter pris på det😃
      Mange tak for den store ros ❤️

      Slet
  2. nöj, sikke dog en gave at få! undrer mig ikke at hun blev glad.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en fornøjelse at levere resultatet... og se hendes smil.

      Slet