søndag den 27. februar 2022

Kalenderlågelivsnydelse


Jeg har haft stor fornøjelse af de gaver, der lå bag lågerne på Holstebrokalenderen.

Nu er de sidste brugt.

Jeg køber gerne en igen , når vi kommer til december.

Vi har drukket kakao på Det gamle apotek, spist på EKTE, på AAS, på SPRØD....


Fik frokost på Cooks.


Lækker kalvebøf til mig. 

Kyllingen var også mør og lækker, lyder meldingen.


Desserten var æblekage og kaffe hos mig.

Der var rester, der skulle bruges!


Vi nåede også lige et gensyn med Drageudstillingen på Museet.

Det var det første vi kom ud og se, da verden åbnede i foråret 2021!

Det var en virkelig flot udstilling.


Med kæmpedyr...


og fantasidyr...


En tur ind til udstillingen på kunstmuseet for at se udstillingen Gnist.



Jeg glemte at tage billeder!!!

Fik bare denne hilsen med fra Villumsen.

Og den kan jo bruges til andet end kunst!


Vi sluttede besøget af med kaffe og kage 😋


Sidste låge blev brugt hos Silvios.


Bruschetta og pasta... 



Det smagte godt..

Med en kold 0,5 øl til mig...



Den aller-allersidste låge har jeg fået fra Gitte. Herningkalenderen.

En tur på kunstmuseum for 2 i Herning senest i april.

Så der er noget at se frem til...


6 kommentarer:

  1. Det er dejligt at være flere der har Holstebro Kalenderen, der er mange låger der ikke bliver brugt af 1 enkelt person, eller er det bare mig der gerne vil have selskab når en låge på Cooks, Sprød, Silvio skal nydes.
    God søndag med masser af ☀️🌞

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da hyggeligst at være 2, når man går ud og spiser.
      Men ellers ville jeg nok gå alene. For jeg vil ud og oplev.. Og leve!
      God solskinssøndag til dig ☀️

      Slet
  2. Det lyder som et godt initiativ med den kalender - du har i hvert fald haft megen glæde af den, kan jeg fornemme. Og flot, at du orker at gå alene, hvis du ikke kan finde selskab - det er nok en tanke, der er svær at vænne sig til, kunne jeg forestille mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været så hyggeligt. Og selvfølgelig er det ekstra dejligt, at vi er to med kalender og lyst til at følges ad..
      Men jeg har besluttet, at jeg også kan gå ud og spise på egen hånd.. Jeg kan tage på ture alene, så i forlængelse af det kan/skal jeg også opleve andre ting på egen hånd.
      Det bliver da en overvindelse.. Men jeg er jo blevet alene og det er op til mig selv at få mest muligt ud af mit liv.
      Det prøver jeg på.. Med aktiv livsnydelse.

      Slet
  3. En god ide for borgerne og en god ide for forretninger/restauranter/museer med sådan en kalender.
    J.F. Willumsen kan virkelig noget med farver og motiver, synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går til et godt formål. Og vi kommer ud og opleve byen, Spisestedet, forretninger.
      J. F. er en spændende herre. Så en udstilling om/med ham på Skagen museum.

      Slet