torsdag den 3. marts 2022

Bargello lynlåspung endelig monteret 😇


Det krævede et længere tilløb, strikkepauser og overspringshandlinger, før jeg kom i gang.

Det tog også tid at sy.

Men det er arbejdet værd.

Først enderne på lynlåsen.

Så blev lynlåsen riet omhyggeligt på langs broderiet.


Der er en linje med kanvassting i kanten for oven og rundt om teksten.

Der skulle syes tæt ind til den.


Siderne blev syet sammen


Foeret blev syet i siderne.

Strøget og sat ind i pungen.

Huh... det var noget pullerværk, helt der inde under lynlåsens ender!


Men det lykkedes!

Jeg kan se i Facebookgruppen, at Ønskefe er ved at lave nye kit til Bargello clutch. Mit kit er jo flere år gammelt...

Det skulle komme med til BrodeRibe...


Den er ikke så stor.

Det er en kombi af det købte, tilføjet ekstra garn og sting...

og med min egen version af en bagside...

Passer til små nødvendigheder, når man er på tur..


Til brodøsen..

Strikkeren...

Batterier og medicin til pensionisten!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin!
    Sådanne små punge er gode til mange ting. Jeg bruger også flere til forskellige lejligheder - og har naturligvis også en til de små strikketing 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak😃 Jeg er også så glad for, at jeg tog mig sammen og fik arbejdet gjort færdigt!
      Har faktisk et projekt mere liggende... Nu ved jeg hvordan jeg får syet lynlåsen i...
      Det bliver næste ufo fra broderikassen!

      Slet