mandag den 14. februar 2022

Siesta


Jeg er blevet færdig med Siesta.

Mønster fra bogen Its not all wool af Susie Haumann.

Garnet er en uld-silke købt hos Henrichsens Uldspinderi i Skive.


Fidusen ved at strikke top-down er, at der kan prøves af undervejs!

Og jeg syntes, det første ærme var liiiige kort nok.


Så jeg pillede op.

Fandt også ud af, at italiensk aflukning ikke er så svært at pille op.


Jeg skulle bare trække i den lille løkke i kanten.


Trøjen blev vasket og tørret.

Klar til brug.



En meget let og fin trøje over en tynd bluse til forår, sommer...

Til under en jakke...


Trøjen vejer 310g. 

Her af er nok de 30 den blågrå stribe.


Fin raglan linje.


Og der var plads i skabet...😇

Min svigerinde fik en trøje med sig.. Den passede hende så fint!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar