fredag den 6. maj 2022

Blomster, gåture og broderier...


Tulipaner i flok!


Det er jo rene dronning Margrethe farver 🧡💛💜💗


Og så de helt mørke op ad Enghavevej 🖤


Fascinerende farver og former  🤩


Ned ad Herningve
j og ud af rundkørslen strutter det i lyserødt!
Og bærmisplerne står som et kniplingsflor med i baggrunden.


Jeg glæder mig hver gang over at bo i en by med blomster!
Og jeg er privilegeret at bo her ude, ved pilen, så jeg har store skovarealer lige bag ved og over for...
Billedet er taget syd ud af byen.

Går jeg mod højre i billedet, ad Herningvej, kommer jeg lige ned til Vegen Å stien.

Så der er mange muligheder for gåture...


Nu er jeg begyndt at gå med de skoindlæg jeg hentede forleden.

De støtter, selv om det er en underlig fornemmelse med sådan en klump i skoen.

Det skal lige have tid og træning...
Og senere nye sko, der er købt til indlæggene.


Jeg kastede mig ud i at brodere valmuen.

Med noter, videoer og Mettes stemme i ørerne...


Jeg tog mange
billeder undervejs, for at planlægge næste step... For optegnelser forsvinder jo under trådene.
Her er de kogt ned til 9!

Jeg kan følge med i processen.
Og jeg kan bedre se objektivt på motivet... foto giver altså vis en distance.


Jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet.... 💖


En af gåturene var ned efter pakken fra Ønskefeen.
Jeg har bevilget mig selv et DMC farvekort...

En 6 siders foldemappe med farver... 🤩

Side 2 er altså min favorit 💙


Mine krukker er i brug...
Ved broderipladsen



Og klar til te

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Holstebro er en smuk by, byder på så mange skønne sanse oplevelser.

    SvarSlet