tirsdag den 3. maj 2022

Possementsnor og bogpresse!


Jeg nød at sy hulsøm! 
Regelmæssighed og struktur!

Og sådan en kant gør et godt indtryk😀


Posen fik en løbegang og blev samlet i siderne med madrassting.


Jeg valgte at lave possementsnor i en DMC, der matchede posen.

Snoninger kan laves på buksebenene!
Fæstnes med knappenål... undgå at stikke for dybt...
Og så trillede jeg tråden til den "krøllede op".
Holdt tråd 1 med knappenål og trillede tråd 2.
Knude på trådene og lod snoningen dreje op af sig selv, glattede bare lidt.


Jeg ville have en snor af to dobbelttråde...
Så er der lidt mere at holde i!

Monteret i posen.


Opgave 3 færdig 😇

I like it! 🤩





Jeg fik fat i en lille glaskrukke mere...

Godt med lim og ind i bogpressen med nummer to.. 📚


Det er da da det helt rigtige sted for broderipresning!!

Dejligt at få afsluttet opgaverne...



Nu venter broderiet af valmuen...
Jeg studerer videoer og broderer lidt🧵  
og studerer og.... 🧐 

2 kommentarer:

  1. Du er fantastisk dygtig og inspirerende

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak❤️ Jeg deler jo mine projekter og oplevelser 😃

      Slet