mandag den 23. maj 2022

Kreativitet tager tid! Tasker... Øvestykker!

Jeg har længe tænkt på..
rumlet med..  at komme i gang ved min symaskine.

Sy jakker og tasker.

De broderede stykker ville jeg gerne have i brug.


Men da jeg er fuldstændig ude af træning ved en symaskine, valgte jeg at starte ud med tasker af rester/lagerkøb... 
Og sy noget af firkantede stykker.

Jeg købte bogen Tasker af Tina Levring.
Der er mange gode og enkle modeller i.


Jeg startede ud med at sy Følgesvend.
En helt enkel projektpose uden dikkedarer...


Det gik godt!


Den er overraskende rummelig.


Næste forsøg var modellen Lille Svend.
Den fik lidt pynt af minder fra rodekassen.


Den er lille og fiks.


Rummer dog 2 L!
Perfekt til små projekter...


Til sidst syede jeg Build a Bag. Den stor model.
Med kanter til at holde styr på strikkepinde mm i inderlommerne.
Strop til nøgler...


Nu blev jeg mere modig og tegnede op til at sy broderet Kærlighed på forsiden, på en yderlomme.
Udgangspunktet er Følgesvend, kombinerede med rynkestykket fra Lille Svend som lukke.


Den rummer 4 L 😀


Den er jeg godt tilfreds med!

Nu kan jeg begynde at lege med størrelse, udstyr, lommer....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar