tirsdag den 24. maj 2022

Kreativiteten breder sig... Svendestykke 😀


Ja, det breder sig!

Jeg blev udfordret til at sy en taske med plads til kalender, tegnebog, mobil, kuglepen + det løse.
Vi nåede frem til mål, lommer... 
Stoffet måtte jeg bestemme...


OK...
En tur til Selfmade i Herning ...


efter lynlåse og dimserier...
Og stof til jakker, senere!


For så at tage rundt i vores genbrugser, hvor jeg fandt 2 tasker, der kunne strippes og skrælles...
for 50 kr!


Jeg målte op og tegnede..
Og klippede...
og syede...

Lommen på forsiden fik inderlommer til mobil og kuglepenne..


Inderstoffet fik en stor inderlomme..
til tegnebog eller andet "hemmeligt".
og strop med karabinhage til nøglering...

Jeg syer af møbelstof.
Der er mere hold i det.
Dette kan endda vaskes..


Der blev monteret lynlås i toppen af tasken.

Fleksibel skulderrem.

Lidt pynt på forlommen..


Og stropper på lynlåsene, så de en nemmere at åbne.

De kan skiftes efter behov...
Det var bare lige nogle bånd fra rodekassen 😉


Tasken kan bæres på flere måder...

Jeg har lagt en lille bund, 25 x 7 cm, skåret af et skærebræt fra IKEA i bunden. 
Ved ikke, om det er nødvendigt..
Det må tiden vise!


Sådan....

Klar til brug.

2 kommentarer:

  1. nöj, de er flotte allesammen. godt gået. altid interessant at se med her hos dig. kh.fra Island, Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Friða😃 Det glæder mig at du læser med.

      Slet