tirsdag den 31. maj 2022

Ladywalk i Agger med Gitte


Vores forårstur...
Vi valgte at komme tidligt og gå før det officielt blev skudt i gang.
Så er der nemlig plads til at gå i eget tempo!

Vejret var lovende.


Vi elsker at gå ud gennem klitten til stranden.
Hvordan ser havet mon ud i dag?


Stille...
Med det smukkeste solglitrende spil i vandet.


Ind på dæmningen og den gode sti..
Der er jo skønt med udsigt til klit og lavland, med køerne på markerne....


Og til den anden side de lave bygninger i Agger..


Inde ved stien mødte vi to andre ladies... de var ved at fotografere hinanden...
Skal vi taget et billede med jer begge på? Ja tak!

Og så blev vi også selv foreviget 😀
Jeg er godt nok begyndt at vokse nedad...
Sidste lægekontrol sagde 162 cm mod fordums 165cm!


Vi nåede rundt...
Og nød alle flagene på vejen hen mod pladsen.


Vi kunne gå efter lyden.
Der var fuldt blus på højtalerne og musikken lød ud over Agger!

Nu var der også kommet flere til...
Vi så de første busser på vej ind...


Men vi gik hen til bilen og kørte hjemad.

Vi kommer igen i 2023. 😀

Og gør det på samme måde.
Vores "fotografer" og vi var enige om, at det var rart at gå tidligt.
Vi kunne alle godt lide den måde det foregik sidste år, under C, hvor vi kunne melde os til over to dage....


Jeg nød at have privatchauffør!

Hjemme i god tid til hvil og køre hjem for gittes vedkommende...
Og jeg nød at sætte mig med en kop kaffe og slappe af.


Årets T-shirt har dejlige Anne-farver!!!
Ikke lilla, blommefarvet, pink...!

2 kommentarer:

  1. Hehe, går I for at få de T-shirts, siden I ikke vil deltage sammen med alle de andre?
    Ikke fordi jeg gad at gå sammen med flere hundrede andre, så jeg forstår jer så glimrende, men så ville jeg nok bare ikke melde mig til i første omgang 😜

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej... Vi går for en god sag.. Går der oppe, fordi det er en skøn udflugt. Vi elsker at gå ved havet, og så er det da en god anledning.
      T-shirten er god at sove i om sommeren😉 men selv med lukkede øjne kan jeg ikke lide lilla o.l.!

      Slet