søndag den 19. juni 2022

Hæklerier, handel og byplaner...


De vaffelhæklede grydelapper er bare noget af det bedste.
Jeg fandt bomuldsgarn i gemmerne og startede ud på et sæt.

Denne gang valgte jeg at starte med færre maske i første række og så hækle to ned om og to i næste stangmaske etc.


Jeg synes, den første række flaner på de gamle lapper.

Håber, det her kan give en pænere kant.

Det er nu meget hyggeligt med et lille hækleprojekt til en afveksling....


Jeg har været en tur til kontrol på Gødstrup...


Det er et sted med synligt lange afstande fra A til L!


Var også i Herning Centret og ose lidt...
Fandt mig en fiks lille powerbank.
Til dagsture, hvor jeg bruge mobilen til foto, surf, underholdning... så er det rart med lidt ekstra strøm i lommen.

Den er på 5000 mAh
Og vejer meget mindre end den gamle...
Den er godt nok på 20000 mAh, men det er der ikke behov for på dagsture... 
Det er med at holde vægten på rygsækken nede...


På vejen hjem kom jeg forbi politistationen... eller det der var tilbage af den!
Nu er den stort set væk...


Der er store planer, byplaner...

Det her er visionen for Nørreport...

Der skal skabes mere sammenhæng mellem slagterigrunden, bymidten og sygehusgrunden.

Spændende, hvordan det bliver.........

3 kommentarer:

  1. Man må aldrig gå ned på planer - heller ikke byplaner, åbenbart ...
    Når jeg hækler, er det karklude; grydelapper bliver syet her i huset (udtjente håndklæder er gode som fyld), men ja, det er hyggeligt med lidt afveksling.
    En powerbank kan ikke undværes - jeg har også en til de længere ture, for telefonen SKAL hele tiden virke, når man både har kørekort, coronapas, sygesikringsbevis og lignende og i den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid nye planer! Og byen har mange...
      Karklude er strikkede, grydelapper hækles og grillhandsker mm er syet 😀
      Jeg tænker det er fint med forskellige versioner powerbank.. min store holder jo længe. Måske jeg vil supplere med en 10.000 mAh...

      Slet