onsdag den 15. juni 2022

Jeg kan ikke altid følge med!


Tiden løber altså hurtigt her...

Mange aftaler og egne indfald..
Med behov for hviledage ind i mellem...

Jeg har fået ny printer..
Den gamle sorte ville ikke skrive.. sort! kun i farver..
Nu har jeg en ny moderne version med blæk-abonnement og styring via app på mobilen!

De første patroner er lige landet... den brokkede sig over, at jeg havde monteret de i pakken medfølgende... Nu kan jeg så begynde mit abonnement.


Jeg fik også en ide om at møblere om i krearummet.. 
så hæve/sænkebordet kan blive til sy-mm. bord.


Det krævede altså et lille skrive/computerbord. 
Det kan lige stå ovre ved siden af vinduet.

En tur til IKEA og så slæbe skrivebordet op. Det blev pakket ud nede i bilen og båret op i flere omgange. Godt der er elevator her!


Må indrømme, at bordet ikke er samlet endnu..
For det kræver tid OG ro i hovedet...

Det har jeg ikke haft endnu... senere...


Jeg får altid samlet aftaler i klumper i kalenderen...

Jeg har nydt samværet med netværksgruppen.
Vi fik lækker mad.. OG snakket igennem!


Fik nogle små lette lækre boller.. proteinboller.. 
Fik link til proteinboller med hytteost!

Der findes flere varianter...


Jeg har også haft besøg af mine rejseveninder.
Masser af snak og en god frokost.

Efter opvasken kunne jeg sætte mig og hvile ørerne..


Læste i Samvirke.
Der er mange gode råd at hente... 99 faktisk..

Jeg nyder alle mine gøremål
Og jeg nyder, at jeg har tid til at lave ingenting, når jeg har behov for det!



2 kommentarer:

  1. Det er jo netop sådan, det skal være at være pensionist! Man skal tage tingene i sit eget tempo - men det er altså også typisk, at aftaler kommer i klumper; man bestemmer ikke selv, hvornår andre har lyst til at invitere én 😊
    God fornøjelse med dit nye krearum!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig det bedste ved at være pensionist... Selv at vælge til og fra!
      Det er bare svært at vælge fra, når man gerne vil være være sammen med venner og familie.. Og så ender det med klumper i kalenderen... Det er lige før man, som pensionist, skal have en Time Manager😉
      Tak. Jeg glæder mig til det er sat op og klar til brug 😃

      Slet