fredag den 24. juni 2022

København t/rt


Sidste fredag kørte vi, min veninde og jeg, i gråvejr mod Kbh... 

Nu er vi hjemme igen.


Gennemgående tog.. Solskin.. 

Vi slappede af...


og jeg sluttede turen med DSBs kaffe og en kanelsnegl 😋


Jeg nød at se vort smukke land suse forbi...


Selvom de sidste kilometer føles lange!


Vi tog en taxa fra banegården og hjem 😇

Kufferten er tømt.
Vasketøjet er sat over...


En gåtur til Kvickly efter pakker... Pyyyyyyhhhh, det var varmt!
Det er sørme godt, det ikke var så hot i Kbh.

Nu vil jeg dampe af... 
Blæseren er tændt... 

Nyder at være hjemme..
Det har været en skøn og indholdsrig uge.

Og alle oplevelserne kommer i de næste opslag.....

2 kommentarer:

  1. Det har været virkelig spændende at læse med. Jeg er enig med Ellen i, at det giver noget særligt at læse om sit eget område set udefra. Man kan sagtens få gode ideer til nye udflugter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig, at du nyder mine skriverier.
      Jeg har også fornøjelse af at følge andre og få nye emner på listen med mulige ture /rejsemål.

      Slet