fredag den 8. juli 2022

Projekterne står i kø... et er ✔ af


Slowknitter 😇
Jeg har gang i for meget lige nu 🙄


Men endelig er Kumulus i Ecopuno fra Garnudsalg blevet færdig.
Let, luftig, lun. 265 g.


Strikkede jo det første ærme rigeligt langt. 

Endte med at pille cirka 16 -18 omgange op.


Strikkede 2 masker sammen for hver 4 masker og afsluttede med 4 retriller, som de øvrige kanter.



Den skal nok blive brugt... når det ikke er så varmt mere.
Selvom det er 72 % bomuld, føles den lun, som en fin uld.


Jeg arbejder på at få "noget" op på væggene i krearummet/kontoret.
Mit gamle Europa kort er flyttet over til væggen ved hæve-sænke bordet.

Ved skrivebordet havde jeg tænkt den sorte magnetplade...
Men den er for dominerende.
Jeg kom så i tanke om mine magnettavler fra Georg Jensen...

Ned i kælderen..
Sat op på et par æsker... De ser meget lettere ud.


Jeg tænker, kniplepigen og kaklen skal op ved siden af Europa kortet. 


Kalligrafierne, tror jeg, kommer ind i mit soveværelse. Det bliver for proppet med mere i krearummet....

Nu tænker jeg lige lidt mere over mulighederne... med klæbesøm kan det heldigvis ændres...


Onlinekurset i Petit Point 2 er jeg ikke rigtigt kommet i gang med....

Nyder at se andres flotte bogstaver og prøvestykker.
Men det er jo det geniale ved online konceptet.. 
Det bliver, når jeg har tid!

Har fundet tråd frem....

Jeg leger med farver...
Inspireret af Annas rum...


Excel til baggrundsmønstre... 

Og noter fra Mettes videos.


Gulvene i Thorvaldsens museum er jo lige til broderier...

Jeg har lærte noget nyt med copy paste til bogstaver. 

Forarbejdet er jo en del af læringen.... 😇

2 kommentarer:

  1. Man kan ikke ligefrem påstå, at du keder dig! Holddaop, hvor har du gang i meget, men det er dejligt at læse. Tænk hvis du bare sad og gloede ind i væggen ...
    Og så er du god til at sammensætte farver 😀

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber, at jeg aldrig kommer til at sidde og kigge ind i væggen 🤞
      Det med farver er nu ikke min spidskompetance... Jeg er bedst til mine favoritfarver... Prøver at vove mig uden for min comfort zone med de gule...

      Slet