søndag den 4. september 2022

Kreativ Fritid 2022


Kreativ Fritid i Tinghallen i Viborg.

Længe siden sidst... Jeg kunne ikke genkende området, ej heller hallen.


Samlet et sted. Færre stande. God plads. Men ikke den kreative, festlige stemning, der var i de gamle haller! 

På scenen havde Skolen for Kreativ Fritid flotte stande med deres tilbud om alle mulige kreative hobbies.


Jeg fik en inspirerende snak om knipling hos Kirsten Hansen på scenen.😃


Jeg var noget fascineret af det gardin. Kniplet i baner på kryds og tværs af kniplebrættet. 


Var rundt og snakke ved de forskellige stande 


Hos Brodøsens værksted supplerede jeg mit DMC lager.

Købte garn hos Sanders efter en god garnsnak. Lækre garner! 🧶


Prikkebreve hos LN, fik påskeægget med i handlen👍


Hos Mette Albæk købte jeg hendes bog, efter at have set hendes egen smukke cardigan og vi snakkede om alle de muligheder man har med garn og to pinde!🧶🧶

Sluttede af med en anderledes sjalsholderclipsting....

Så... trods alt, en god tur 😃

4 kommentarer:

  1. Det kan godt være farligt med de messer - jeg får i hvert fald altid købt noget, jeg i virkeligheden godt kunne have undværet ... men det garn, du købte, ville jeg helt sikkert også være faldet for 😁

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes, jeg var meget behersket 😇
      Garnet er tænkt som følgetråd, men det garn har en anden nuance i lys blå... Så nu må jeg finde på noget andet/nyt garn😉 Så jeg kan strikke efter "Go mad på pind 4"
      Næste messe er i Års... Jeg vover turen!

      Slet
  2. Det er næsten det hyggeligste ved den slags events - alle småsnakkene, som opstår, mennesker imellem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig. Det er så inspirerende at snakke med kreanørder, uanset hvad de nørder i!

      Slet