tirsdag den 17. oktober 2017

Gåtur i den lave eftermiddagssol

Det var godt nok i går...
Men det bliver billederne jo ikke ringere af!

Der står de flotteste træer langs vejen i boligområdet hos os.

Og buske med efterårspangfarver langs stisystemet.

I græsset blander vissent løv sig med solskinsglade bellis.

Og der knaser under skoene af de mange agern, der er faldet ned på stien...

Mon det er et godt oldenår?

Der er også slåen på buskene...

Nok til både saft og snaps!

Jeg nød bare synet af det hele....

4 kommentarer:

  1. Jeg så forleden et egetræ med mindst en million agern på - det var heeelt vildt, jeg har aldrig set så mange på ét træ før. Men det er ikke alle egetræer, der har så mange frugter i år.
    Efteråret er bare SÅ smukt lige nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes heller ikke, det har knaset så meget under skoene før... Det er helt utroligt hvad der ligger på stierne.
      Farvespillet er på sit højeste lige nu... håber vi undgår for mange storme... så jeg kan nyde det lidt længere!

      Slet
  2. Vi har haft nogle dejlige efterårsdage, og i solskinnet tager efteråret sig helt fantastisk ud, med alle de farvespil.
    Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig gåtur, og mødte netop også en utrolig masse nedfaldne agern. Der lå virkelig mange, som i et helt tæppe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Med sol og blå himmel bliver farverne bare fantastisk.
      Jeg kan ikke huske, at der har ligget så mange agern på stierne før.

      Slet