onsdag den 19. september 2018

Mere have!

Det gode vejr skulle udnyttes.
Pladsen ved foderbrædter var næsten helt groet til.
Beskærersaks og almindelig arrigskab fik ryddet godt ud.

Det gav lys og luft...

Hækaffald, efeu samt hasselgrene blev kørt på forbrændingen.

Det gav da godt med luft!

Og så gik jeg i gang med at "opstamme" egetræerne nede i hjørnet.

Det er så træls at få en gren i øjet, når man går og luger...

Videre til hækken.
Den nye hæk syner ikke af meget med alt det ukrudt inde mellem grenene.

Jeg nåede vist 1/3 langs hækken på udvendig side.

Gad vide, hvem der egentlig har pasningspligt ud til cykelstien?
Man kan se, der er lavet en græsplæne på det bredere stykke i baggrunden.

Det kunne der jo også være på vores stykke...

En fyldt trillebør senere.

Nu trænger jeg til pause og lidt strik...

2 kommentarer:

  1. Jeg kunne se på diverse opdateringer at onsdag i uge 38 var en dejlig dag vejrmæssigt. Du har fået meget fra hånden kan jeg se, og her kommer så spørgsmålet, hvordan har du med at kører med trailer? Jeg kan kører ligeud, og det er det. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik udnyttet tiden.. Og lagt skrald i bunke.. Klar til at læsse på traileren.
      Jeg har ikke kørt med trailer og er glad for at mellemste ville være chauffør og hjælpe med at tippe læsset af!

      Slet