torsdag den 20. september 2018

Strikketøjsaflevering til Sonja.

Jeg har været på besøg hos Sonja.
Jeg skulle jo aflevere mine strikkerier.

Det var så hyggeligt at sidde og småsnakke med den lille charmetrold.

Trøjen og huen passede.
Både barnet og moren var glade 😃

Jeg glæder mig til næste strikkeprojekt...

Jeg havde også nået at strikke en Pixiehue med Pixiekrave. Det var rester fra den første hue/barselgave.

Den passede også fint.
Det sidder godt med den spids midt for/bag, som dannes af ret/vrang rillerne.

Hun er simpelthen knuselskelig... også med en bøvs ned ad tøjet. 😉

Jeg tabte mit hjerte!

4 kommentarer:

  1. Hvor er hun sød, det må være dejligt at være strikketante for hende. Og så går det så dejlig hurtigt at strikke de små størrelser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er så dejlig😍 Jeg nyder at strikke småt. Det er en afveksling fra L-XXXL😉

      Slet
  2. Hvor er Sonja lækker, ikke kun fordi hun har lækker strik på, det er både og.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er den kæreste lille unge. Man kan kun blive glad i låget, når hun sender sådan et smil 😊

      Slet