torsdag den 25. juli 2019

Hedebølge!

Det er simpelthen for varmt!

Jeg sveder bare ved tastaturarbejde...



Selv fuglene er gået i skyggen.

Der er helt stille.

Jeg har ikke tænkt mig at lave mere end det allermest nødvendige i de temperaturer.

Vores blæsere får lov at arbejde!

Suppleret af den manuelle version 😉

Vandflaskerne bliver fyldt op, tømt og fyldt op og...

Gæsteværelset bliver uhyggeligt varmt, når solen står og banker på ruden.

Et af annes indfald var at flytte stolperne hen foran og tape et gammelt laget fast.

Vupti!

Alternativ markise.
Og den virker 👍


Forleden gik mormors tv i udu.
Ud og købe nyt tv.
Opgraderet fra 32" til 40"..

Og så kunne tv'et ikke stå på det lille bord.
Ud og købe nyt tv møbel...

Det er godt jeg kunne ringe til en ven!!!!
Alle de små dimser ligger uden for min kunnen.

Søren kom og samlede det for os.
TAK!

Mine hørbluser og Kumulus trængte til vask...

Tørring på stribe.

Det er varmt at strikke på Striber My Size..
Men nu skal den bare gøres færdig.

Længderne tjekkes...

(Bredden over ryggen kommer indefra!
Mon det er mine vinger? 🤣)

Nu passer ærmet til en ribbort....

Og spekulationerne, over hvad næste projekt skal være, melder sig.
Der er lang tid til Fur tur...

Copenhagen Cardigan lokker...
Siri Cardigan lige så...

Plat eller krone...





2 kommentarer:

  1. I har det varmere end os, men det gider jeg ikke brokke mig over ;-)
    Vi kører med 23° - det er dejlig behageligt. Sikkert pga. nærheden til Præstø Fjord, og så er der mange skyer, næsten helt overskyet nu. Det hjælper ikke, hvis du spørger om vi skal bytte, for det har jeg slet ikke lyst til :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldige jer! Det er godt at bo ved vandet.. Det holder temperaturen på det jævne hele året.
      Her brager soler ned, ikke en sky, uvant svag vind. Venter bare på at solen går ned🙄!

      Slet