søndag den 21. juli 2019

Striber My size

Sådan en regnfuld weekend er fin til strik!

Og lidt familietræf.

Vi samlede alle 6 til frokost lørdag.
Hygge omkring spisebordet.

Kigge ud og snakke om haven.

Vise mormor, hvor langt jeg er kommet med haven.

Og så blev mormor fulgt til døren, hvorefter Gitte blev kørt til banegården.

Jeg er nået godt afsted på Striber eller ej.

Jeg har omdøbt albummet til Striber My Size!

Havde en diskussion om kameravinkler...

Sådan lidt nede fra

og den hvor jeg gik ned på knæ..

Der gik lidt Elleman i min mening om fotos!

Al den udregning, beregning, optegning...😟

Her kan man se forskellen på for/bag.
Det er ryggen, der vender op af!

Jeg har meldt mig til et KnitTreat på Fur, arrangeret af Hanne Justesen. Sanne Fjalland underviser i beregning.

Jeg følger både Sanne Fjalland og Hanne Just på Instagram og  her kunne jeg læse om det kommende kursus.
Det lyder lige som det, jeg har brug for!

Jeg følger Hannes Podcast/Vlog/YouTube

Afsnit 18 er hun på besøg hos Sanne Fjalland.
Inspirerende at høre om Sannes tilgang til design.
Jeg kan godt lide det håndværksmæssige grundlag.

Det kursus glæder jeg mig til.
Jeg håber på godt vejr, for jeg vil også gerne se Fur.

Nu strikker jeg videre på Striber My Size

Og det regner stadig!

6 kommentarer:

  1. Hvorfor får I altid mere regn end os? :-(
    Det er så hyggeligt, når man kan samle hele styrken.
    God fornøjelse med kurset :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Regnen må du spørge meteorologerne om!
      Vi hyggede os rigtigt. Det er med at benytte chancen, når alle er hjemme i DK.
      Tak 😊 Jeg er så spændt på at møde Fjalland.. Og alle de andre..

      Slet
  2. Den bliver lækker. Så dejligt med familiehygge og regnvejr. Skal lige sige Tour de France er helt vildt i år🚴‍♂️

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bliver god!
      Familien samles, når det er muligt.. Og så hygges der.
      Jeg fik strikket mange meter garn i regnvejret, mens Touren sled sig op ad bjergene. Det er helt vildt, som de kører...

      Slet
  3. Dette blir fint.
    Vi har hatt lykke med været... i natten regn, regn, regn, men i dag var været fint og vi tok en tur i områnde... med barnebarn... så deilig. Gleder meg.
    Hilsen til deg. Nyt kurset. Kos deg.
    Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Den blir så fin, Viola. 😊
      I er svært heldige med været. Dejligt at være sammen med barnebarn.
      Jeg glæder mig til kurset.
      Hilsen til dig og dine.

      Slet