fredag den 8. november 2019

Set i bakspejlet

Jeg er her skam endnu.
Men overskuddet til at skrive har været i underskud!
De, der følger med på Instagram, ved at jeg har været aktiv på flere fronter...

Men for at jeg selv kan finde rundt i det...
Lige en opsamlingsrunde.



Trods kulde er fuglebadet stadig i brug!

D. 24.10.2019 var jeg med Høreforeningen på rundvisning på Politigården her i Holstebro.
En spændende tur rundt i huset med mange oplysninger om forholdene, arbejdet og de politiske vilkår.

De flotte ringe der hænger i facadepanoramavinduerne er symbol på de  gamle politikredse.

Midt og Vestjyllands politi dækker et enormt område og det kræver overblik og logistik at bruge ressourcerne bedst muligt.

D. 25.10.2019 var jeg sammen med Gitte til Kreative Dage i Fredericia.

Det er bare helt vildt så mange forskellige kreative vinkler der kan findes frem!

Dejligt med privatchauffør!


D. 27.10.2019 tog jeg på egotrip til Moesgård Museum i Århus.

Erik var indlagt og blev vartet op på sygehuset.
Han havde fået feber igen og skulle have antibiotika.


Jeg har en svaghed for Hobitten!


Denne gang var jeg inde og kigge på Middelalderen.

 Livet, Troen og Døden.

De mange kongefejder og pestens svøbe...

Særudstillingen med sko var også fascinerende.
Så mange stilarter rundt omkring i verden.

Støvlerne fra Bhutan er fantastiske.
Sikke et håndværk.

Der er en lang historie bag...

En kop kaffe og og en tur på toppen af bygningen.

Jeg nåede også familiebesøg og en gåtur omkring Egå Engsø. Et dejligt område med masser af fugle.
Tak for kaffe, kage og en god snak.

Dagen sluttede i Ikea, hvor en bestillingsliste skulle samles ind... og siden afleveres hos Gitte på hjemvejen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar