mandag den 23. december 2019

Glædelig jul

December gik med hygge, kalenderpakker og kalenderlys.


Der er snart udsolgt i Gode Råd!

Klogt indfald fra kalendernissen... efter alle de godter!

Jeg har nydt at prøve de mange forskellige slags te..
De sorte teer er ikke min smag.

Jeg er mere til de lette typer.
Denne er vist den bedste af dem...

Så kom Gitte med en kaffeadventskalender.

Jeg følger nu ikke datoerne..


Men det er også sjovt at prøver den måde at lave kaffe på...

Sådan kan man jo også hygge...

Det blev 4. søndag i Advent...

Erik, der igen har været hjemmefra i et par uger, er hjemme igen.

Gitte er på besøg

Hun laver mad til os... og til at lægge i fryseren.

Jeg er jo ikke køkkennisse!
Så det er en stor hjælp med færdigretter til at skabe variation mellem de retter, jeg kan lave...

De sidste låger og felter i skrabekalenderen...

Vi nyder den smukke juledekoration.
En hilsen fra naboen.

Gittes kalenderpakke.
Det er altid godt at have noget at glæde sig til...
I går havde vi besøg af min veninde. Hun kender vores kærlighed til Vesterhavet...

En dejlig bog i stedet for en blomst.

I morgen er det juleaften.

Vi er taknemlige for, at vi kan samles her.
Ungerne og mormor kommer.
Det bliver dejligt.

Her på bloggen vil jeg ønske alle en god jul sammen med deres nære og kære.

Slap af
Nyd samværet.

Det er jo ikke hvad vi har, men hvem vi har i vores liv, der betyder noget!

Glædelig jul

2 kommentarer:

  1. Og glædelig jul til dig/jer også herfra.
    Det er en smart måde at lave kaffe på, men jeg kan nok ikke helt lade være med at tænke på det store ressourcespild, der må være i forbindelse med fremstilling og brygning.
    I har fået mange god kalendergaver - jeg har været helt misundelig flere gange, når du skriver om dem ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ellen. Håber I har haft en rigtig god jul.
      Det er da smart til en udflugt/camping. I hverdagen synes jeg også det er ressource spil.
      Vi har sådan hygget os med kalenderpakkepåhit. Både guf😋 og praktiske ting 🤩

      Slet