søndag den 22. marts 2020

Der er godt nok stille...

ikke kun her på bloggen, men ude i byen.. ude i landet...
Jeg har været fuldt beskæftiget med oprydning. rengøring,
Havefolk.
Aftaler med folk til diverse energirapporter osv og så en fotograf..
Nu er forarbejdet gjort.

Huset er sat til salg...


Jeg håber og krydser fingre for at jeg får solgt huset.
Nu har jeg fået en lejlighed, så det ville være virkeligt godt, om det kunne passe sammen med tidspunkter for overdragelse og flytning!

Men så kom Corona krisen lige ind over som en anden joker i spillet.

Der blev lige lukket ned og lukket af.
Jeg har vist ikke set så øde en by siden oliekrisen.

Enghaven P-plads Fredag kl 13!!!

Jeg går ture i området og kører til købmanden for mor.
Vi passer på hinanden....

I dag tog vi altså på udflugt.
Jeg havde samlet ting i et par kasser, jeg gerne ville aflevere til Gitte.
Det foregik med behørig  afstand på P-pladsen ved hendes lejlighed.

Derefter gik turen til Hvide Sande.
På havnen fik vi vores medbragte vand og en banan.

Så kunne vi køre videre mod nord og hjemad.

Vi var så heldige at se nogle store flokke af gæs på markerne to steder på ruten.

Der var rigtig trængsel..

Ikke nogen restriktioner for gæs!

Heller ikke for fuglene på foderpladsen.

De kolde dage har givet et mylder af fugle.

Da jeg afleverede kasser til Gitte fik jeg en med retur.

Med nogle meget personlige gaver.

En af Gittes veninder fik alle de perler, der var blandt Eriks hobbyting.

Hun gav mig en smuk Drømmefanger
Og en fin nøglering med det grønlandske flag i perlesyning efter grønlandsk metode.

Og en anden veninde har med smuk kalligrafi skrevet Serenity Prayer til mig.
Hun ved, hvor meget den bøn er kommet til at betyde for os.

TAK.
Jeg blev så rørt, glad og ydmyg.



4 kommentarer:

  1. Det er en anderledes verden end den vi kendte for kort tid siden.
    Det er lidt spændende med dit hussalg nu, men i princippet kan man vel godt både købe og sælge - man behøver ikke nærkontakt for det, men folk tænker måske nok i lige i de baner lige nu.
    Tillykke med lejligheden alligevel. I Holstebro?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt nok en omvæltning!
      Tak. Jeg har fået en god lejlighed her i Holstebro.
      Og krydser, håber, beder til at huset bliver solgt relativt hurtigt... for boligmarkedet er jo også under pres!

      Slet
  2. Hilsen fra Grønland Nuuk.
    Læser din blog og er glad for dine altid positive indstilling til Grønland og din inspirerende kreativitet.
    I Nuuk er der 4 smittede, der er lukket ned for næsten alting, vi er også kun ca. 17.000 i byen.
    Held og lykke med boligsalget.
    Mvh.
    Kaalat

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej i Nuuk.
      Tak for din kommentar.
      Jeg håber Grønland klarer at holde smitten nede. Nu ser vi ind i 14 dage mere med nedlukning i Danmark.
      Og tak. Jeg 🤞🙏for at få solgt huset.

      Slet