mandag den 13. april 2020

En flad påske!

Både i overført og praktisk betydning!

Det er jo en flad fornemmelse ikke at samle familien til påskefrokost.
Men det er bare de fælles vilkår for alle lige nu.
Det værste er uvisheden om, hvornår og hvordan vi kan mødes igen...



En anderledes flad fornemmelse var det lørdag morgen, da jeg ville tidligt til købmanden og handle ind for mor og mig.

ØV.

Der er en god grund til, at jeg altid har haft et Falck abonnement.
Et opkald: Vi kommer inden kl 12...
Kl var 9!

Ok, så kan jeg de bare gå i gang med dagens bogstav.
G med schattersting.

Det er en udfordring af få nuancerne til at glide ind i hinanden.
Jeg valgte at tage en tråd af hver i overgangene...

Heldigvis kom Falck allerede 10.30 og da jeg havde bakket helt ud til vejen kunne han hæve bilen og sætte reservehjulet på.

Jeg har en aftale med værkstedet om en anden reparation onsdag... nu kan de så også tage sig af dette problem!

Til gengæld bliver jeg hjemme hele påsken.
Bortset fra turen til købmanden...

Jeg synes det er rigtigt hyggeligt med en daglig udfordring med nye sting...

R blev syet med Kontursting

I skulle syes med Y sting.

De var svære at vurdere størrelse og proportioner på...
Synes mine er for små til rigtigt at stå frem.
Det må jeg øve mig på i et andet projekt...

Hver morgen lægger Karen Marie Dehn dagens bogstav og sting op på Instagram.

Og folk sidder klar...

Dagens D i kædesting...

Det er spændende at se bogstaverne vokse frem og spille op til hindanden.

Det er så inspirerende at se andres versioner på Instagram under #broderetkærlighed og #brodersammenhverforsig.

Og jeg har fået gang i mit broderiprojektlager...

Når jeg flytter kommer jeg til at savne mine fugle!
Nu kan jeg brodere og sætte dem i glas og ramme...

Mere om Musvitten i næste indlæg...

4 kommentarer:

  1. Super ;-))
    Stor action.
    Ha det gøy med å brodere og ha en fin uke.
    Hilsen til deg fra Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Viola😀
      Det er sjovt at været med i broder sammen gruppen.
      God uge til dig💞

      Slet
  2. dejligt når interessen vækkes med en workshop. Det er sjovt at se de mange forskellige udgaver der bliver lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en sjov måde at få inspiration på. Og jeg nyder at se de mange andre versioner. Fantastisk hvad farvevalg og stingtyper betyder for helhedsindtrykket.

      Slet