lørdag den 4. april 2020

Ikke med striber!

Striber eller ej, design af Ellen larsen blev næste projekt.
Koksgrå uld fra lageret, fra tur til Henrichsens Uldspinderi i Skive, blev fundet frem fra kassen.

Lige et projekt til mine kaffepauser ind imellem arbejdet med oprydningen rundt om i huset.


Der blev prøvet undervejs...
er det ærme nu langt nok??

Jeg kan godt lide det enkle mønster.

Den pæne halsudskæring, som jeg strikket lidt dybere.

Den falder godt ud over skuldrene.

Set forfra og i nakken på Gina.

Det er en fin trøje til at have på under jakken.

Ryggen er også blevet pæn.

Trøjen vejen 275 g



2 kommentarer:

  1. Så kan det vist ikke blive enklere :-) Den er pæn, men jeg synes (desværre), at den slags er dødkedeligt at strikke, selv om jeg egentlig godt kan lide det færdige arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, jeg synes normalt også, at den ville være alt for træls at strikke... men i situationen var det rent terapeutisk at strikke rundt og rundt og rundt og ... bare slå hjernen fra. Den har været nedsmeltet et godt stykke tid!
      Jeg ser frem til at få noget mere interessant på pindene, når overskuddet er der..

      Slet