mandag den 22. juni 2020

Nu er jeg etableret... revideret på PC!


Jeg nyder mit nye hjem.


I tv/hyggeafdelingen breder jeg mig med mit håndarbejde.

Min skabe står godt til køkken og spiseplads.

Der er kommet lidt nips og pynt op hist og her....




I sove/krea værelset har jeg fået et hæve/sænke bord. 

Nu er der tid til at slappe af, gå ture i gågaden.. Den ligger næsten lige rundt om hjørnet 🙂

Jeg har været på ture..

En solo tur til Fyn og hørvævsmuseet.


En tur til Skagen med mor.


En lang dag.. Men vi nød turen og samværet.


Nu fik jeg min PC i gang!


Men hvad er det de har gjort ved Blogger???  Det er da helt vildt svært at sætte en side op. 
Det kommer til at kræve lidt øvelse!



6 kommentarer:

  1. Åh Skagen er også skøn, her om sommeren :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker at slentre rundt i Skagen. Turen her var på mors præmisser, så vi kørte lidt rundt og omkring havnen.
      Skagen er SKØN! Fyn og fin...
      Danmark er faktisk fantastisk. Håber flere får øjnene op for de hjemlige steder.

      Slet
  2. Nå, så det er derfor du har holdt så lang en blogpause :-)
    Velkommen tilbage og tillykke med dit nye hjem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det driller med etablering af forbindelsen! Træls 🙄
      Tak og mange tak. Man har kunne følge mig på Instagram, men jeg savner bloggen!

      Slet
  3. Håber du snart har en velfungerende forbindelse. Jeg kan sagtens følge dig, jeg vil også helst blogge på computer.
    dejligt at du nu er på plads i dit nye hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige fået PC og forbindelse! Nu skal jeg så lære at skrive i en anderledes Blogger funktion.. den er åbenbart blevet "forbedret"
      Tak, jeg nyder mit hjem. Nu fungerer det. Jeg har tid til at forbedre min organisation af ting og sager...
      Tid til at slappe af med strik og broderi...
      Det gør godt😍

      Slet