søndag den 20. september 2020

Kom til orde.. med broderi


Lidt bagefter, pga. udflugter og roser på koften, fik jeg endelig startet ud på mit online kursus hos Ønskefe.


Det fine stykke til syprøve kom i anvendelse.
Først til kædesting
Med 1 og med 2 tråde...
KÆDEsting!

Derefter til bagsting..
Også med hhv 1 og to tråde.
BAGsting.


Der er plads til forbedring.. ved nærmere eftersyn.
Trods luplampe kan jeg ikke ramme stingene pænt.

Jeg kan se den blå farve mellem stingene 😞


Øvelse ...! 
Jeg gik i gang med DUFT prosen..

Omrids med kædesting; 1 tråd, mørk farve...

Substantiv; bagsting, 1 tråd mørk farve.
Denne gang kiggede jeg gennem den lille ekstra stærke lup i min luplampe.
Det blev bedre, men det er pokkers anstrengende for øjnene.

Jeg må vist vælge projekter, der passer bedre til synet fremover!


Der skulle fyldes ud med kædesting i lysere farver..


Sjovt at se effekten træde frem 


Fææærdiiiii....


Den må vente med montering til jeg får tid!

Jeg skulle gerne nå at brodere ugens opgave, inden næste mail tikker ind!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar