tirsdag den 15. september 2020

Pakkepost og udflugt..


Gitte og jeg skulle have deltaget i Alt for Damernes løb i Aalborg i foråret.

Det blev udskudt og så blev det aflyst.

Men de besluttede at sende vores goodiebags.


Det var jo herligt at pakke ud og fordel goderne.

For vi har hver vores interesser og kan oftest dele til alles tilfredshed!


T-shirten er behagelig og en god sommerbluse.


Til de dage, hvor det er for varmt til at lave noget,
er jeg ligeglad med rygmærker! 😉


Jeg har meldt mig til online broderikurser.
Det første kursus er startet.. hos Ønskefe.
Kom til orde.
Sting og bogstavtyper til forskellige projekter.

En fornøjelse at modtage sådan en lille fin pakke,


Jeg har bevilget mig selv lidt ekstra guf.
Den lille saks har jeg længe ønsket mig.. 
og den fine med guldhåndtag kom med ved samme lejlighed.

Og de kan klippe! 😀


Det andet broderi online kursus er hos Tille
Den pakke er også kommet...

Lige så fin og inspirerende...

Projekterne står i kø!


Søndag eftermiddag var jeg på udflugt til Gimsinghoved i Struer.
For en gangs skyld en lokal udstilling!

I snakken om udflugter og kunstnere opdagede vi, at Esben Hanefelt Kristensen udstiller på Gimsinghoved.

Jeg så hans værker på Dronninglund Kunstcenter for en del år siden.
Jeg kan godt lide hans farverige univers.


Det var nye malerier på Gimsinghoved og jeg købte den lille bog.

Det lækre tørklæde fik jeg hos butik Strejf fra Verden.

Det ligger lige nord for Struer.
På en bakketop.

Også et besøg værd. 


Smuk keramik, forskellige mærke i tøj, lækre lædertasker mm.

Pavillonen med serveres kaffe mm.


Vi sad i pavillonen og hyggede med snak, kaffe og chokolade.


Og nød udsigten ned mod Kilen og Struer.

Vinden hev i flaget..
Vi var godt tilpas med at kunne tage bilen hjem!

2 kommentarer:

  1. Hehe, de har nok ikke rigtig vidst, hvad de ellers skulle stille op med alle de goodiebags - de har sikkert været færdige længe, men kan jo ikke bruges til næste år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh... Det må være træls at brænde inde med sådan en stak goodies!
      Og så er det vel også lidt kundepleje for næste års løb😉

      Slet