mandag den 1. februar 2021

Afslutninger... og fortsættelser


Mor kunne have holdt 97 års fødselsdag i dag.

Jeg tændte lys og tænkte på hende i morges.


Og var taknemlig for alt.

Også for de smukke blomster, der stod ved min dør.
En hilsen med tanker til mig og min lille flok lige i dag.


Det var også dagen, hvor jeg afleverede nøglerne til mors lejlighed..
Den var rengjort og klargjort af Alfa service, som også havde flyttet for mig tidligere.

En opgave jeg valgte at betale mig fra. 
Der var ikke energi til endnu en oprydning/rengøring!


Da jeg forlod stedet holdt tømreren klar.
Lejligheden skulle renoveres og have nyt køkken.
Livet fortsætter...


Sidst på eftermiddagen besøgte jeg kirkegården.

Satte lys hos Erik


Og lagde en buket og satte lys hos mor og far.


I baggrunden kunne jeg høre ungerne på kælkebakken lige uden for kirkegårdslågen.

Leg og latter.

Kælketure og kolde kinder.

Livet går videre....

2 kommentarer:

  1. Ja, vi har jo ligesom masser af tid til at reflektere i denne vinter ... men du har også mistet flere inden for et års tid, så det er ikke så langt væk endnu fra dig.
    Jeg er vild med dit tredjesidste billede - det er SÅ smukt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er rigeligt tid til eftertanke... Og følelserne er rå endnu.
      Tak. Det var så stemningsfuldt med solnedgang mellem træerne bag kirkegården.

      Slet