fredag den 25. juni 2021

Flytterundtrod...


Efter en udflugt til Ikea med Gitte fik jeg travlt med at tømme skabe og reoler.
For jeg har bestilt nye slankere Billy skabe; 30 cm dybe i stedet for de 40 cm jeg har nu.
Og reolsystem Kallax; med større rum og muligheder for at sætte skuffer mm i.

Og Røde Kors kunne komme og hente de gamle reoler ... nu!!!

Derfor står der kasser rundt omkring...





Sikke tomt og åbent der blev!

Jeg glæder mig til de nye møbler. 

Tror på, at det visuelt betyder meget med 10cm "slankere" skabe og reoler, der passer sammen med TV bordet.
Jeg fik hjælp til at tømme serviceskabene..
Og hjælp til at flytte dem ind i Krearummet, hvor det var planen, at de skulle placeres.

Nu har jeg nemlig fået låger foran alt mit grej.

Dvs. når jeg har fået de nye skabe og det hele flyttet rundt i de rette skabe og reoler.


Den sidste reol i stuen blev tømt og flyttet ind på mit værelse.


Solhverv.
Sommer.
To liv.

Solhverv.
Mit liv.
Savn.


Bryllupsdag (d.21.6.1975)
Mærkedag.
En dag, der mærkes.


Jeg havde tre kasser med albums stående efter mor.
Dem skulle jeg også havde ryddet op i.

Mine forældre tog på lange ture med campingvogn på krogen..
Ture mod nord og syd.


Ud i det Europa, der var lukket land i deres unge dage.

Det blev til 3 albums med deres ture fra 1974 til 1994.


Jeg har gemt siderne med fotos af dem.
Dejlige billeder.

Livsnydere 💖

Tæl kun de lyse timer 🌞


Jeg nyder orkideen
Og de smukke roser, jeg pludselig fik ind af døren.
Tak 💖

Carpe diem 🌈











2 kommentarer:

  1. Mindre rum, mindre reoler - det gør nok en pænt stor forskel.
    Jeg husker, da jeg selv ryddede op og ud i mine forældres feriebilleder. Jeg gemte kun nogle få med genkendelige personer på, hvilket fik mig til at huske mig selv på at få smidt vores egne maaange album med feriebilleder ud. John har skannet dem alle, så vi har dem digitalt. Vi kigger aldrig i papirbillederne, og der er ingen grund til, at Charlotte skal have bøvl med dem ... oven i alt det andet, hun som enebarn vil stå alene med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser frem til mere luft i gangarealerne. Og mere hylde plads.. Overblik!
      Jeg gemmer de tre albums indtil videre. Jeg har også en masse albums selv...
      Må overveje, om jeg vil rydde op og ud i det hele...
      Men jeg må også indrømme at jeg har svært ved det! 🙈
      Ja.. Man står alene med bøvl og beslutninger som enebarn... Og når forældrene er væk er ens historie og minder også væk... Sær oplevelse!

      Slet