torsdag den 17. juni 2021

TV strik... Zipper sweater vokser


Det går hurtigt på p 5!
Jeg strikkede krave til fodbold.
Håbede det bedste for Christian Eriksen...
Det endte heldigvis godt!

Og nu er der masser af fodbold at strikke videre til...


Jeg fik samlet kraven efter kig på video.
Fortsatte på raglanstykket.
Samlet efter slidsen.

Nåede ned til ærmegabet og delte til ærmer og krop.
Så er det bare rundt og rundt og rundt og..


Synes raglanstykket står smukt.
Forhøjet nakke med venderækker på skulderpartiet/ærmemaskerne.

Det faldet fint ned over skuldrene.


Tid til at prøve den på...

Jeg strikker str. M.
Ønsker ikke 35 cm ease.
Bare sådan lidt løs, så den falder pænt ned over kroppen.

Tror det kommer til at passe....

4 kommentarer:

  1. Anne, du har en strikkeenergi, som jeg godt gad have bare lidt af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg deler gerne, Lene 💞
      Min hverdag og tid er jo min egen. Der er ikke en gård med have, et arbejde.
      Jeg nyder at kunne tage på tur, når jeg vil. Og strikketøjet er min afslapning. Mindfulness!

      Slet
  2. Genseren dette blir veldig vakker. Jeg liker fargen og passformen også.
    Jeg kommer ikke godt overens med tv og strikking, men mange gjør det.
    Imidlertid må jeg innrømme at jeg nesten aldri ser på TV. Men! jeg gleder meg til OL ... Jeg kommer garantert til å se mye der også.
    Ha det gøy med strikke fortsatt og med sommeren. Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Viola. Zipper føles rigtigt behagelig at have på.
      Jeg får stikket rigtigt hurtigt til sport! Lige nu EM i fodbold. Senere Tour de France og OL...!
      God sommer til dig ❤

      Slet