mandag den 7. juni 2021

Hvor blev den uge lige af???


Jo... Søndag formiddag var Gitte og jeg til LadyWalk i Agger.


Corona style; med tidslommer man havde meldt sig til og afholdt over 2 dage.
Vejret var overskyet, havsgus, men lunt og dejligt til en travetur.


Vi nyder altid vores oplevelser på ruten.
Denne gang tilpasset trætte ben efter to vagter 


og undgå for ujævnt underlag.
Det blev alligevel til 5 km 😇


Langs vejen ind til Agger står flere skulpturer


Og en mindesten.
Hvem skulle lige tro, at thyboerne var oppe og slås med svenskerne dan gang?


Mandag formiddag fik jeg min 2. vaccination.
Jeg slap med en øm skulder og let hovedpine.
Nyder, at jeg ikke skal planlægge med test længere.


Jeg har freestylet med broderiet.


Tegnet op og genbrugt ideen fra brødbakke servietten


Sjovt at bruge de lærte på egne præmisser.
Det ser jo godt ud ... nystrøget!


Og færdigmonteret.


Lørdag var jeg frygteligt aktiv...
Med grundlovstaler som bagtæppe, fik jeg tilpasset min tynde windbreaker på ærmerne.


Den elastik i kanten forhindrede frisk luft på varme dage og den var for stram til at skubbe ærmet op!
Nu skal jeg bare have fat i en pæn lysegrøn tråd, så kanten kan blive lagt op på maskine!


Gulvtæppet fra Kielgasten havde været nede hos Gitte til "måske under spisebordet".
Det fik jeg retur.
Vi prøvede om det passede under spisebordet her, men der var for lidt plads pga. skabene.
Så nu blev det tilpasset og klippet op, så det kan ligge ude på altanen.


Det er så meget rarere at træde der ud nu!
Og et hængeparti fra IKEA besøg for flere gange siden, et sidebord til altanen, blev skruet sammen og sat ud på plads.
Nu ser det jo helt civiliseret ud.
Næste ønske er nogle hynder med mere farve og lysere... så man ikke brænder måsen, når man lander i s(t)olen!


Jeg lærte så også forleden, at man kan lukke flere vinduer op på altanen!

Hvem ku da lige vide, at man bare skal skubbe vinduet hen til enden og trække ud af??? 🙈


Gåtur og shoppetur i dag...

Jeg nød sol og liv i gågaden 🌞

Maren var pyntet op med blomsterkrans 🌸🌸


Trædestenene i Vandkunsten blev brugt 
Storesøster var allerede væk.. Den lille fik en hjælpende hånd!


Jeg var ude efter sommerfodtøj og kom hjem med sandaler og "sokke" sko.
Fik brugt mit rabatkort, 20%, fra Ladywalk. 


Sko fra Skechers, et mærke jeg ikke har haft før.


Hjemad kom jeg forbi villaen på Danmarksgade... Sikke et blomstervæld 🌸🌸🌸


Smukke er de!!
💜💜💜💜💜


Kvinde med klæde havde fået mundbind på! 😷


Krydsede flisepladsen ved museet, hvor Anna står og spejler sig i ruderne.

Hjemme igen... Åbne døre og vinduer.

Det er sommer 🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar