tirsdag den 14. september 2021

Jeg var heldig!!!!!!!


Hvor heldig kan man lige være..
Sådan.. mens man gumler på morgenmad og planlægger dagen.

Kiggede lige på DBA i går morges...
2 Stouby Bella, lakeret bøg, blågrønt stof.
800 kr... for begge!!

SMS og aftale meddelt samme..

Og så kørte jeg til Middelfart
Fik stolene bugseret ind i bilen. Betale og tak.


Havde god tid og gik en tur i Middelfart .
En hyggelig by med gågade og gode butikker.

Besøgte KnitSisters' Studio.
En fin garnbutik.
Lækre garner.
God vejledning i garn og alternativer.

Og så er det jo hyggeligt at møde IG venner.
Tak for snakken @yt_kludemutter

Pause ved Skovgrillen og videre til kaffevisit hos min svigerinde i Fredericia.
Det var en god dag!


Jeg fik stolene med op fra bilen...
Det er en stor fordel med elevator 😉


Den ene kom ind i stuen med de samme...

Den grå kom ind i gæsteværelset...
Nu har jeg 3 stole der inde...
De bliver afhentet til genbrug på torsdag.


Men sikke en forskel det gør i stuen!


Jeg var lidt i tvivl med farven på den nye stol...
Men jeg synes faktisk den passer fint ind.
Og det liver lidt op sammen med gulvtæppe og puder...


Sofaen stod i ubehandlet bøg.

Den fik jeg lige vejledning til at behandle med sæbespåner.
Nu står den til tørre... 😇

4 kommentarer:

  1. Nogle gange er man bare så umanerlig heldig, men man bliver så glad, når alting går op i en højere enhed, ikke sandt?
    Og så til 800 kroner! For to! Det var da fuldstændig vildt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man er nærmest lykkelig!
      De var midt i flytteoprydning og så var stolene til overs... Jeg var bare glad for at få dem her hjem. Og prisen gjorde det da endnu bedre😃

      Slet
  2. Hvor er det bare blevet fint og hyggeligt. Heldig har man jo lov at være engang imellem. Tror det er godt, at du tager dig god tid til at finde ud af, hvordan du vil have det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak😃 Jeg nyder min lille lejlighed. Og er glad for at jeg gav mig god tid til at finde og placere ting og møbler.
      Føler mig godt tilpas. Det passer til mig og mit liv nu.

      Slet