lørdag den 11. september 2021

Ny stil i TV gruppen...


Jeg har længe ønsket mig en sofa.
Der manglede altid en plads, når vi var samlet..!
Og jeg kunne bruge en sofa til at ligge og slappe af på... når jeg har en træls dag og ikke vil ligge i sengen.

Jeg legede med små lapper og vurderede hvad jeg helst ville kigge efter.


2 personeners sofa versus 3 personers sofa...


Og placering..

For første gang vovede jeg mig ud på Market Place på Facebook.
Fandt flere gode muligheder... men de blev solgt, før jeg kunne byde ind.
Jeg var alligevel heldig at finde en næsten ny/brugt sofa.


Jeg fik ryddet op og flyttet reolen ind i krearummet.
Planen var, at reolen skulle stå ved vinduet...
men det tog for meget af lyset.
Så den kom om til væggen i stedet.
Så kan Gina og luplampen stå ved siden af vinduet..


Nu så det godt nok tomt ud i stuen!
Men det lettede at flytte min stol hen til vinduet og den lave stol frem.
Den sorte Læderstol bliver sendt til genbrug.


Sofaen hentede Søren og jeg og fik stillet ind i stuen.

Det blev endda bedre end jeg forestillede mig!


Turen til Århus var inkl. en tur i IKEA!

Jeg havde kig på et par runde sideborde...


I dag gik IKEAingeniøren 😉 i gang og fik samlet de to sideborde.


Nu er der mere sammenhæng mellem møblerne.

Jeg fik også købt et par puder til at sætte i sofaen. Jeg kan godt lide at få lidt lændestøtte, når jeg slænger mig der...


Næste punkt på ønskesedlen er en Stouby Bella stol.
Den passer så fint i stilen til sofaen..
Bella fylder ikke så meget, som den grå Ikea stol forrest i billedet.
Og man sidder rigtigt godt i den.

Krydser fingre for, at jeg finder en god brugt version 🤞


Det er ved at være ret hyggeligt her!

Jeg har fundet Siruius lysene frem.
De giver et blødt lys ud i stuen.
Og rundt i lejligheden...

2 kommentarer:

  1. Det tager alligevel sin tid at komme i orden og på plads, selv om man måske ikke har vildt meget af den. Men du kommer nærere og nærere til perfektionen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en længere proces at rykke alt op og starte forfra med det, man har... Det tager tid at give slip.. Og tid at slippe vaner.. Og finde egne veje!
      Nu er jeg godt på vej. Synes, jeg har fundet ind til min smag og stil.
      Jeg føler mig så godt tilpas i det 😃 men perfektion, når jeg aldrig til..det passer ikke til mig 😉

      Slet