tirsdag den 26. oktober 2021

For mange ideer....


Kender I det med at være i gang med et projekt og så dukker idéerne op til næste...

Det garn har ligget og simret i lang tid.

For lidt af hver farve til en trøje..

Men sammenlagt nok til... noget!


Jeg har beundret de mange versioner af Spot sweater og Coloured Crossses Senior inde på Instagram.

Flotte farver og farveforløb.

Men strikket på tykkere pinde og med mohair!

Mit garn her løber ca 225m/50g.

Det er tæt på Pelsulden i nuværende trøje.


Inspireret af arbejdsark på Insta fandt jeg ind til Excel igen.. igen.


Jeg plottede mønstret ind..

Tilpasset masketallet på min Setesdal.


Fordelte farver i flere versioner.

Der gik for meget juletrøje i dem med rød og grøn.


Fandt nogle andre på lageret.

Det giver en mere klassisk trøje..

Mere kedelig vil andre nok mene.

Men den skal være til at bruge mere generelt og ikke kun som en til friluftsliv!


Det bliver vist denne version jeg ender med...


Det må lige vente, til jeg er nået længere på min Setesdal.

Der dukker måske nye idéer op undervejs....

2 kommentarer:

  1. Nej, det kender jeg da overhovedet ikke! Jeg går aldrig i gang med noget, før jeg er færdig med det igangværende arbejde. Kunne ikke drømme om det ... 😇
    Jeg køber heller aldrig garn, jeg ikke umiddelbart har nogen planer med.
    Jeg lyver næsten heller aldrig 😂

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var da helt sikker på, at du forstod kreativitetens trængslerne.
      Og at du sørgede for at have plantefarvet garn på lager til alle de impulsive strikkeprojekter.
      Jeg overdriver også meget sjældent 😇

      Slet