lørdag den 30. oktober 2021

Kreative dage 2021


En dejlig tur sammen med Gitte.
Trafikken gled fint.
Godt vejr og smukke efterårsfarver overalt.

Ingen problemer med at finde P-plads.. vi kom ved middagstid.
Og ingen kø for at komme ind!


Der var mange mennesker.
Der var da kø ved nogle stande, men man kunne fint komme omkring.
Og man kunne se hvad der var udstillet..


Dagens indkøb.

Købte 2 ngl meget blødt merino hos VES garn  


Jeg fik købt garn til en Louvre sweater hos Strikkeriet.
Den har været på to do listen et stykke tid.

Jeg valgte Drops Tweed. Meget blødt og lækkert.


Fandt supersoft hos Conrad Design og købte et blandet udvalgt til fremtidig rodekasse!

Mødte Eriks kusine og vi fik en god lang snak over kaffen. Dejligt at møde familie, der bor på der fjerneste side af Sjælland!

Måske vi mødes til et andet krea træf?!


Var forbi Tille's og hilse på.


Gitte havde kigge en nålepude.

Med smittetallene in mente brugte vi mundbind!
Jeg så et par stykker mere med lyseblå maske...


På vejen ud gik vi forbi Den lille Lade. Gitte ville vise mig et stykke stof , hun havde fået kig på...

Det måtte jeg da bare have med hjem!

Jeg ved ikke hvad det skal bruges til... Der kommer nok en ide....


Jeg måtte da lige strikkeprøve...
Og slå op til Louvre....


Den italienske opslagning kan noget!!!

4 kommentarer:

  1. hej Anne,
    dejligt at være på tur sammen med en man holder af OG som har samme interesser :-) Jeg bliver desværre nød til at springe over i år, men jeg tager revanche på et andet tidspunkt. Jeg ville også have valgt mundbind. I Tyskland bruger vi dem stadigvæk i butikker, men jeg kan også godt finde på at bruge det udenfor når der er for mange mennesker rundt omkring. Det der med at holde afstand er desværre gået i glemmebogen hos mange.
    strikkeglade hilsner
    Angelika

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Angelika
      Du har noget til gode❤️
      Ja, med de smittetal føltes det mest rigtigt med mundbind. Mange mennesker... Dog ikke så tæt pakket som tidligere år! Men alligevel...
      Jeg har selv svært ved at huske afstand, når jeg liiige skal se noget.. Eller forbi folk der står og snakke midt i det hele! 🙈
      Kreaglade hilsner Anne

      Slet
  2. Meget fint, at der (utroligt nok, egentlig) ikke var flere, end man godt kunne holde det ud. Jeg hader, når man står på hælene af hinanden og ikke kan se ret meget, men det har intet med corona at gøre, for det har jeg altid gjort.
    Til gengæld må jeg indrømme, at jeg synes det er på tide at anse covid-19 for en sygdom, man ikke behøver at gå rundt og være bange for, når man ellers er vaccineret. Den er jo kommet for at blive, så vi kan nok lige så godt vænne os til, at den huserer.
    Mundbind skal jeg simpelthen tvinges til at tage på 😷 - jeg gør det ikke frivilligt, og det bæres jo også primært for at beskytte de andre og ikke en selv ... 😊🤧

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rart med det passende besøgstal, da vi gik rundt!
      Vi er nok lidt miljøskadede ift corona.. Skeptiske, småpessimistiske, realistiske ... alt efter eget synspunkt!
      Og vi synes mundbind/corona pas er en lille pris for at holde hjulene i gang.
      Bortset fra det, var det inspirerende at se alle de skønne stande. Og få nye ideer med hjem.

      Slet