fredag den 29. oktober 2021

Halskant og løse ender!

 


Jeg strikkede efter diagrammet.

Og prøvede trøjen.

Det er vis ret OK!


Opsamling og strikke kant med mønster og et ombuk..

Det blev riet til, så jeg kunne vurdere om den kan godkendes.


Jo...

Den er klar til montering.


Bagsiden og mange løse ender.

De skal hæftes først.


Og hullet under ærmerne skal lukke til...

Derefter skal jeg vælge farver til at brodere og hækle kædemaske med...


Jeg fik nogle fine rester af mine veninder, da vi mødtes i netværksgruppen.

Overvejer at supplere, når jeg tager til Kreative dage...

2 kommentarer:

  1. Du strikker jo en sweater om ugen, Anne! Jeg er imponeret over, at du kan bruge så mange bluser/trøjer/sweaters :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Aarhhh... Der gårnogle uger!
      Jamen, jeg slider nogle op.. Andre bliver solgt/givet væk fordi de ikke sad godt/passede mig...
      Så der er et flow i sweaterbunken😉

      Slet