torsdag den 16. december 2021

16. december Hygge og håndarbejde...


Mine morgenrutiner er faste.

Tille's og morgenmad.


Jeg har også Tille's Bolcher på juletræet....


Kalenderpakker og Holstebro kalenderen.

Den ugekalender skal bruges til projekt madplan i januar.

Det er mit nytårsforsæt.

Fokus på madlavning....!


For i kalenderpakkerne er der jo også guf!

Den lakridsstang smagte godt 😋


Jeg har kigget i min nisselitteratur. 


Jeg synes, de bøger er så sjove. 

Nisserne er købt i Daells Varehus...

Nørregade Nisser.


Tænk... de er fra 1983...


Jeg har fået lavet Dymo strimler til Rundpindeetuiet.


Og Gitte kom på visit i går med en fin ny topstjerne til mit juletræ.

Den er noget lettere i udtrykket.

Elegant.


Hun kom lige fra cookie swap på afdelingen...

Hellere din talje end min, sagde hun og læssede af!

De melder sig til, bager julekager og bytter så. I år blev det til 7 slags forskellige småkager.

Så der er nok at vælge i mellem til julekaffen!


Jeg ser også håndbold.

Uhhh... det er spændende, hvor langt de når!


Jeg har fundet mit orkis frem..

Det er jeg voldsomt ude af træning med.

Tæller forkert..

Vender det forkert...

OM igen.. og igen.. 

Nå, det lykkes vel en gang....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar