fredag den 24. december 2021

24. december 🌟


Juleaften 🎄

Lyset er næsten brændt ned 🕯


Køkkennissen har været tidligt oppe
Risalamanden er klar
Nybagte boller til morgenbordet


De sidste kalenderpakker 🎁
Mmmh, mine yndlings lakridser


Vi hygger os med hver vores projekt...


Trængte til en pause...

I går var vi ude og gå.


Ind i lystanlægget og op på kirkegården.

En frisk tur.


Det gjorde godt med æbleskiver
og varm kakao/kaffe ,da vi kom hjem 😋


Aftensmaden lillejuleaften var selvfølgelig risengrød 😋


Der blev sat til side til risalamande...


Det er hvid jul i år ❄

Jeg nyder udsigten!


Juletræet er pyntet og venter på, at vi samles 🎄


Jeg ønsker alle en god og hyggelig jul 🌟💖

2 kommentarer:

  1. Tak. Jeg håber I havde en god juleaften. Det ser hyggeligt ud med alle jeres flittige gøremål og en god gåtur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har haft sådan en dejlig og hyggelig jul.
      Jeg har nydt samværet med mine voksne børn ❤️
      Og den fælles glæde ved håndarbejde og gåture med Gitte, der overnattede her et par dage.
      Håber I har haft en god jul hos jer.

      Slet