torsdag den 30. december 2021

Sikke en dejlig jul


Jeg har i den grad nydt julen og juledagene 

Vi havde en rigtig hyggelig juleaften med snak og latter.


Vejret var jo helt fantastisk...

Walking in the Winter Wonderland...


D. 25.12. kørte Gitte og jeg på udflugt 

Først til Thorsminde.

Vi elsker at komme ud til havet!

Bølgebrus og blæst gør godt.


Kig op ad stranden til Bovbjerg Fyr helt derude i solskinnet.


Turen gik gennem det specielle skift fra klit til store bakkedrag med landbrug...

og med Bovbjerg Fyr liggende helt ude på kanten.


Der var mange mennesker ude og gå tur ad stien fra Ferring til Fyret.

Gitte og jeg lavede en aftale om en tur til sommer..

Så tager vi trappen ned til stranden og retur... til kaffe og kage inde på Fyret.


Imponerende skrænter..

Storslået natur!


2. juledag var vi samlet til julefrokost.

Snak og hygge.


Så blev det hverdag igen!

Jeg fik hentet docken til Roger Select.

Nu afprøver jeg lyden fra tv til Select/dock og fra denon til select/analog kabel.

Der er skema til at notere erfaringer, fordele/ulemper, til brug ved ansøgningen om hjælpemidlet.


Jeg har fundet broderiet frem igen

Et pudebetræk jeg købte hos Kølkær Stoffer i september...

Det har jeg nydt at sidde med...

Vejret blev jo "normalt" igen.

Tåge og regn!


Det er et hurtigt og overskueligt projekt..

Og man kan brodere til endnu en coronapressebriefing....


Jeg er ved at montere pudebetrækket...

Ny pude til det nye år!


Mine nye kalendere er fundet frem...

Både familiekalenderen til det store overblik


og den lille til de personlige noter.


Ugeplanen skal bruges til madplan/indkøb.

Mine "evner" i køkkenet skal trænes i 2022...

De kan kun blive bedre!!!





2 kommentarer:

  1. En jul efter mit hjerte :-)
    Jeg vil ønske dig rigtig god fornøjelse med køkkentræningen og ikke mindst et godt og sygdomsfrit nytår 🥳

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en skøn jul.
      Jeg starter blidt ud med træningen.. Små sikre succeser!
      Tak. Også godt nyt år til jer. 🌟🎉

      Slet