søndag den 16. januar 2022

Mere med Bargello...


Det har været så fascinerende at se mønstret vokse frem...

For hver ny farve kom der mere dybde i mønstret.

Næsten i mål... og så slap den sorte op.


Indkøb af tråd, så der er til at lege på bagsiden.


Hak og huller blev fyldt ud.


Der er ikke meget tråd tilbage fra kittet.


Jeg har lagt teksten fra puden ind i excel.

Planen var at lege med mønster og tekst.


Meeen... 

Jeg har riet gitter til teksten... Nu må vi så se, hvor meget den rent faktisk kommer til at fylde og hvor meget, jeg vil fylde på uden om og ind i mellem....

Måske jeg skal holde mig til KISS!

(keep it simple, stupid!)


Broderede de første ord..
Med den oprindelige tråd..


Skift til nyindkøbt

og så er der farveforskel!! 😱
Øv 🙈🙈🙈


Når jeg nu alligevel skal pille op, skulle jeg måske teste, om det skal syes med 3 tråde i stedet for 2..

Og med enkelte korssting for at skabe sammenhæng i bogstaverne...? 🤔

Ingen kommentarer:

Send en kommentar